Producenci
FAQ

Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało złożone prawidłowo?

Zawsze po złożeniu zamówienia nasz klient otrzymuje wiadomość z podsumowaniem i potwierdzeniem zamówienia na adres e-mail, który wcześniej podał w formularzu podczas zakupu.

 

Moja przesyłka jest uszkodzona.

Bezpośrednio przy doręczeniu rozpakuj paczkę w celu sporządzenia protokołu szkody. Następnie należy niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem.

 

Jak dokonać reklamacji bądź zwrotu?

Przede wszystkim skontaktuj się z nami: mail Z odesłaniem produktów wstrzymaj się do momentu otrzymania informacji zwrotnej od nas.

 

Jak mogę skontaktować się ze sklepem?

Zajrzyj do zakładki KONTAKT. Tam znajdziesz wszystkie dostępne formy kontaktu z nami.

 

Czy moje zamówienie może być zapakowane na prezent?

Niestety, obecnie usługa zapakowania na prezent nie jest dostępna.

 

Co się stanie, gdy nie odbiorę przesyłki lub podam niewłaściwy adres? 

Na mocy obowiązujących przepisów konsekwentnie korzystamy z prawa do wystąpienia o odszkodowanie i zwrot poniesionych kosztów przesyłki wobec osoby, która nie odebrała przesyłki lub złożyła fałszywe zamówienie. Nie warto tego robić.

 

Nie chcę, żeby ktoś widział, co zawiera przesyłka. Czy to kosztuje extra?

Zapewniamy klientom dostarczenie profesjonalnie zapakowanej i zabezpieczonej przesyłki w całkowicie dyskretny sposób. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi opłatami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl